Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

MissReader''s Book Inventory !!!

Οτιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι και μπορείς να βγάλεις μια ιστορία  από οτιδήποτε αγγίξεις.



Γεια σας αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι ,
Σήμερα δεν θα διαβάσετε μια κριτική αλλά κάτι καινούργιο από εμένα. Μερικές φορές, όταν έχεις μια βιβλιοθήκη με πάνω από 70 βιβλία είναι πολύ ωραίο να τα γράψεις κάπου και να είναι μαζεμένα όλα.  Έτσι τώρα θα μπορείτε πλέον να δείτε πόσα και ποια βιβλία διαθέτω στην τεράστια βιβλιοθήκη μου. Όμως τι καλύτερο από το να σας δώσω λίγες παραπάνω πληροφορίες;


Αρχικά κατέγραψα όλους τους τίτλους των βιβλίων μαζί με τον συγγραφέα αλλά όχι μόνο. Στο αρχείο μου θα βρείτε πόσες σελίδες είναι το καθένα, τι είδος είναι και κυρίως ποιας χρονιάς έκδοση είναι. Επειδή μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις, πρόσθεσα και μια φωτογραφία με το εξώφυλλο.

Αρχείο 

Ευελπιστώ να σας αρέσει και θα ήθελα με αυτό τον τρόπο να σας διευκολύνω λιγάκι .Τώρα θα μπορείτε να μου ζητάτε κριτικές ευκολότερα αφού θα γνωρίζετε ποια βιβλία έχω στην κατοχή μου και ενδεχομένως να μου στείλετε και τις δικές σας προτάσεις κάτω στα σχόλια ή στη ηλεκτρονική μου διεύθυνση.
Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλια σας μαζί με τις προτάσεις σας . Καλή αρχή σε όλους εμάς που επιστρέφουμε πίσω στα θρανία για άλλη μια χρονιά και με στόχους βελτίωσης προς το καλύτερο. Άλλωστε όπως είπε κι ο Ουίλιαμ Μπάτλερ ... Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά , αλλά το άναμμα μιας φλόγας.
Με πολλή αγάπη,
MissReader aka Leni Christou
Υ.Γ  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πατέρα μου γιατί χωρίς την βοήθεια του το αρχείο δεν θα έβγαινε με τίποτα .Συγνώμη αλλά δεν είμαι αστέρι στην Excel .

2 σχόλια: