Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

BOOK JAR , Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΟΥΣ



Τι κάνεις όταν δεν ξέρεις ποιο θα είναι το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσεις ;
Σήμερα σας έχω την λύση και δεν είναι και πολυέξοδη !!


Χάρης το αγαπημένο μου application Pinterest , ανακάλυψα αυτόν τον πολύτιμο τρόπο για να μπορώ να είμαι σίγουρη πως δεν θα αφήσω κανένα βιβλίο έξω από την τεράστια λίστα με βιβλία που διαθέτω.

Το λεγόμενο Book Jar , είναι μια μέθοδος κατά την οποία γράφουμε τους τίτλους από τα βιβλία που θέλουμε να διαβάσουμε σε μικρά χαρτάκια και στην συνέχεια τα ρίχνουμε μέσα σε ένα δοχείο που μοιάζει με μπουκάλι και είναι προτιμότερο να υπάρχει και καπάκι .Έτσι , την στιγμή που θα πρέπει να επιλέξουμε ένα καινούριο ανάγνωσμα , διαλέγεις στην τύχξη μέσα από το βαζάκι. Μερικοί μάλιστα , προτείνουν τα χαρτάκια να είναι σε διάφορα χρώματα για να μπορείτε να το στολίσετε και κάπου ως διακοσμητικό χώρου.

Είναι μια ευχάρηστη και δημιουργική διαδικασία που κάνει την επιλογή βιβλίου ακόμη πιο διασκεδαστική . Με αυτό τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να ανυσηχείτε πως δεν έχετε τίποτα για να διαβάστε ή να ξοδεύετε ώρες αμέτρητες μπροστά από την βιβλιοθήκη σας χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα . Επίσης θα μπορείτε να κάνετε οικονομία στα έξοδα των βιβλίων γιατί δεν είναι λίγες οι φορές που αγοράσαμε βιβλία , νομίζοντας πως δεν έχουμε .

Αυτό που κάνω εγώ με το Jar , είναι να γράφω κάθε ένα βιβλίο που έχω αδιάβαστο και να τα ρίχνω σ'ένα βαζάκι , με νέες προσθήκες από καινούρια βιβλία που αποκτώ ανά τον μήνα . Ωστόσο , μερικά από αυτά τα βιβλία πρέπει να τα διαβάζω πιο νωρίς εξαιτίας του μπλογκ .

Με αυτά τα λόγια , κλείνω το σημερινό μου άρθρο και ελπίζω να δω πολλούς από εσάς να πραγματοποιηούν την τεχνική του Book Jar.

STAY HYDRADED AND READ BOOK !!!
MissReader aka Leni
Υ.Γ Μην ξεχάσετε να ρίξετε ένα βλέφαρο στην σελίδα του μπλογκ , στο Facebook.
Link

1 σχόλιο: