Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΓΟΡΙΑ,ΤΗΣ ΚΑΜΙ ΚΙΝΑΡΤ


Μου ήρθε μια καταπληκτική ιδέα , η επιχείρηση αγόρια.Το σχέδιο μου θα με οδηγήσει στην αγκαλιά του σωστού αγοριού και δεν θα μετανιώσω για όλες αυτές τις τρέλες .....ελπίζω.

Το συγκεκριμένο βιβλίο το συστήνω ανεπιφύλακτα σε έφηβα κορίτσια επειδή είμαι σίγουρη πως θα τις εντυπωσιάσει όπως εντυπωσίασε και εμένα .Μου άρεσε  και ταυτήστικα πολύ με την Κάρα ,την πρωταγωνίστρια γιατί έχει πολλά κοινά με τα σημερινά κορίτσια όπως εγώ.΄Εχω διαβάσει αρκετά εφηβικά μυθιστορήματα και τα περισσότερα είναι γεμάτα κλισέ, με ήρωες καταπιεσμένους εφήβους με προβλήματα αλκοολισμού και κατάθλιψης .Είναι τόσο αναζωογονητικό να διαβάζεις ένα μυθιστόρημα με μια έξυπνη προβλήματα που αντιμετωπίζει όλα όσα απασχολούν κι εμάς όπως την ανάγκη να αρέσουμε και να έχουμε αγόρι .Η συγγραφέας δημιουργεί ένα πολύ πιστευτό σχολικό περιβάλλον ,γεμάτο δημοφιλή κορίτσια ,σπασίκλες αγόρια και απρόβλεπτους καθηγητές .Πετυχαίνει '' καλάθι '' μόλις βάζει την ηρωίδα της ,την Κάρα ,να μαθαίνει πως οι πρώτες εντυπώσεις δεν είναι πάντα σωστές και ότι οι επιστημονικές μεθόδοι δεν εφαρμόζονται στους ανθρώπους .Με δύο λέξεις το βιβλίο αυτό είναι απλά μοναδικό ....
5 αστέρια από τα 5 

2 σχόλια: