Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ,ΤΩΝ NICCI FRENCH

Επάνω στον καρπό ενός ανθρώπου ,υπάρχει ένα νοσοκομειακό περικάρπιο.Επάνω του,  είναι γραμμένο το όνομα Δρ. Φρίντα Κλάιν ......
'Οταν άρχισα να διαβάζω το παραπάνω βιβλίο νόμιζα πως θα ήταν ένα απ'τα συνηθισμένα αστυνομικά μυθιστορήματα αλλά ευτυχώς η γνώμη μου με διέψευσε για άλλη μια φορά.Μου άρεσε πολύ το γεγονός πως δεν μου έλειψε ποτέ η αγωνία μέσα σε αυτό το βιβλίο και ότι το συγκεκριμένο συγγραφικό δίδυμο μας κρατάει σε γρήγορση σε όλη την πορεία της ιστορίας . Είναι από τα μυθιστορήματα που θες να κάνεις ένα διάλλειμα απ'το διάβασμα και δεν μπορείς γιατί θα σκάσεις αν δεν μάθεις την συνέχεια του επόμενου κεφαλαίου .Η πρωταγωνίστρια προσπαθεί να λύσει ένα μυστήριο, μια δολοφονία και μας βάζει με κάποιον τρόπο να γίνουμε και εμείς ερευνητές ή ερευνήτριες. Προτείνω το βιβλίο Οργισμένη Παρασκευή, σε αναγνώστες όπως εγώ που λατρεύουν τα αστυνομικά μυθιστορήματα .
4 από τα 5 αστέρια .



3 σχόλια:

  1. Mπράβο αστέρι μου, πόσο περήφανη με κάνεις με την ευφράδεια λόγου που σε διακρίνει αλλά και για τον εύστοχο σχολιασμό που κάνεις!
    Η μανούλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με το πιο πάνω σχόλιο. Μπράβο σου Λένη μου! Νικόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου Λενη μου! Είσαι καταπληκτική! Με έκανες να θέλω να αγοράσω αυτό το βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή