Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ,ΤΗΣ ΣΑΡΑ ΝΤΑΡΕΡ ΛΙΤΜΑΝ

''Είσαι απαίσιος άνθρωπος. ''


''Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα σου ζητούσα να βγούμε ; '' 

Αυτό το βιβλίο μου το είχε συστήσει μια φίλη μου και τολμώ να πω πως δικαίως μου το σύστησε.Είναι από αυτά τα βιβλία για εφήβους που στο τέλος σε αφήνουν με ένα μήνυμα  που ο καθένας μπορεί να ερμηνεύσει με τον δικό του μοναδικό τρόπο .Οταν το άρχισα μου φάνηκε πολυ ενδιαφέρον και το τελείωσα μέσα σε δύο μέρες .Ο τρόπος που είναι γραμμένο το συγκεκριμένο βιβλίο ειναι τέτοιος που σε κάνει να δεις πιο βαθιά στη ζωή των χαρακτήρων. Υπάρχουν σκηνές πολυ δυνατές και εκφραστικές ,με ωμό ρεαλισμό ,χωρίς να χριεάζονται διευκρινίσεις .Πάντως εγώ θα το συνιστούσα όχι μόνο σε παιδιά της ηλικίας μου αλλά και σε γονείς καθώς είμαι σίγουρη πως θα τους καθηλώσει στην πολυθρόνα με ένα καφέ στο χέρι .
Η Λάρα ειναι μια έφηβη κοπέλα που στο παρελθόν αντιμετώπιζε  ψυχολογικά προβλήματα λόγω του πάχους της. Προσπάθησε σκληρά να βελτιώσει την εμφάνιση της και να κάνει καινούργιους φίλους μετά από όσα πέρασε στο γυμνάσιο.'Oμως μια επαφή με τον άγνωστο Κρίστιαν στο Facebook  θα την ξαναρίξει στην κατάθλιψη και θα την οδηγήσει στα άκρα .Θα πιστέψει ότι  του άρεσε .Θα μιλούν για εβδομάδες και τότε ξαφνικά θα αλλάξουν όλα. Άραγε τι έκανε λάθος, μήπως είναι όντως απαίσια ; 
Διότι όταν η αλήθεια αρχίζει να αποκαλύπτεται ,ο αντίκτυπος είναι πιο καταστροφικός απ'ό,τι οποιοσδήποτε θα μπορούσε να φανταστεί.
4 αστέρια από τα 5.                           

1 σχόλιο: