Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΗΣ ΚΟΛΛΗΤΗΣ ΜΟΥ, ΤΗΣ ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ ΣΚΟΤ

Όλοι το ξέρουν;
Απαγορεύεται να γουστάρεις το αγόρι της κολλητής σου .

Αυτό το βιβλίο μου άρεσε κυρίως για το περιεχόμενό του. Αναφέρεται σε θέματα φιλίας μεταξύ κοριτσιών αλλά και στην προδοσία της μιας φίλης προς την άλλη. Είναι από αυτά τα βιβλία που κλείνουν προς το κοριτσίστικο αναγνωστικό κοινό. Προσωπικά εγώ ταυτίστηκα με την πρωταγωνίστρια γιατι βρήκα πολλά κοινά μαζί της με τα περισσότερα κορίτσια που ερωτεύονται το αγόρι της κολλητής τους .Αν και δεν μου έχει τύχει ακόμη πιστεύω πως είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση .Λάτρεψα κυρίως το φινάλε γιατί μου άφησε μια ζεστή αίσθηση πληρότητας .Θεωρώ πως είναι ένα υπέροχο βιβλίο για το πώς μπορεί κανείς να κρατήσει ή να καταστρέψει μια φιλία .Το διάβασα με μια ανάσα , δεν μπορούσα να το αφήσω ατελείωτο .Άλλη μια επιτυχία απ'την συγγραφέα Ελίζαμπεθ Σκοτ .
Η Σάρα είναι ερωτευμένη εδώ και χρόνια με τον Ράιαν.Εκείνος είναι κούκλος και έξυπνος αλλά δυστυχώς είναι το αγόρι της Μπριάνα ,της καλήτερης φίλης της Σάρας .Νιώθει ένοχη για τα συναισθήματα της και δεν θέλει να στεναχωρήσει την Μπριάνα .Όμως μέτα από ένα βράδυ με τον Ράιαν και παρά το γεγονός ότι την πνίγουν οι τύψεις δεν μπορεί να τον βγάλει απ'το μυαλό ,την καρδιά και κυρίως την ζωή της......
4 αστέρια απ'τα 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου