Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Λατρεμένο μου κοινό θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη και την αγάπη που μου δείξατε αυτούς τους πρώτους μήνες . Χαίρομαι που συνεχίζετε να διαβάζετε τις κριτικές βιβλίων που γράφω και ελπίζω να συνεχίσετε να το κάνετε. Για να πω την αλήθεια,δεν περίμενα πως θα αγαπήσετε το ιστολόγιο μου τόσο πολύ και έπαθα ένα μικρό σοκ όταν σήμερα ανακάλυψα πως είχα 1000 προβολές. Ουσιαστικά ήταν ένα στοίχημα που έβαλα με τον ευατό μου και πέτυχε αλλά φυσικά δεν πρόκειται να σταματήσω εδώ γιατί ο κόσμος των βιβλίων είναι όλη μου η ζωή, είναι το πάθος μου. Επιπλέον θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους γράψατε σχόλια και μηνύματα στη σελίδα του πατέρα μου στο Facebook και τον οποίον θέλω να ευχαριστήσω για όλα όσα έκανε και συνεχίζει να κάνει για να με βοηθήσει. Σας αγαπώ πολύ όλους μέσα απ'την καρδία μου.



4 σχόλια: